Skip to content

Så’ det nu – næsten

januar 2, 2011

I’m leaving on a jetplane, don’t know when I’ll be back again.

Ja. Det er en kliche, men jeg har simpelthen haft den sang på hjernen i tre dage nu. Og så passer den ikke engang på min forestående rejse til Knoxville, Tennessee (i morgen, yeiks!).

Jeg skal nemlig ikke med ét fly. Næææ, hele FIRE lorte fly. 30 timer on the road inkl. 12 timer i New York – om natten. Lovely. Jeg kan nå at miste min bagage 40 gange og får sikkert ikke lukket et øje. Men så må det alligevel betyde, at jeg glæder mig meget, når jeg egentligt ikke synes, det rigtigt gør noget. Og så ved jeg godt, hvornår jeg kommer hjem til DK igen. 21. maj. Er det bare mig, eller er det snart?

Mine mål for de fem måneder på University of Tennessee er følgende:

1. Få et Valentine’s Card. Gør jeg ikke det, er min tid i USA spildt. Sådan er det bare.

2. Komme på date med en ung, flot sports-idiot. Når aftenen falder på, og det bliver lidt køligt, skal han lægge sin jakke om mine skuldre. Jakken er selvfølgelig skolens farver, orange og hvid, og bærer logoet UT. Det bliver smukt.

3. Få en goth-rommie. Mest fordi det vil fuldende klicheen, men også fordi det vil gå vanvittigt godt i spænd med den plakat af Edward fra Twilight, som jeg ved venter på mig i Knoxville (her skal lyde en særlig tak til Marie-kunne-ikke-have-glædet-sig-så-meget-uden-din-hjælp-Karoline, som tilbragte efterårets semester i Knoxville).

4. Lære noget i skolen… hm.

3 kommentarer leave one →
  1. Mossen permalink
    januar 2, 2011 11:27 am

    Kæreste Pip
    Rigtig god tur derover – jeg har helt sommerfugle i maven på dine vegne. Men nok mest rigtig god gammeldags misundelig: bare det var mig. Dog – det kan jeg godt se mig ud over og ønsker dig en super god tur derover – den er lang og bliver fyldt med oplevelser. Og sker der noget med bagagen kan man komme langt med penge til en tandbørste – det prøvede vi i Hong Kong, og det ødelagde ikke noget…

    Vi glæder os til at læse meget mere om dine tanker, oplevelser og om dine mål bliver opfyldt 😉

    Mange tanker og knus
    fra os alle fire

  2. JNSTHLM permalink
    januar 2, 2011 6:40 pm

    Du glemmer det vigtigste, Miss Marie Tennessee. Jf. pkt. 1 og 2 skal en af dem have en überrig far, så du også bliver rig – og jeg kan blive jeres houseboy…

  3. januar 8, 2011 5:16 am

    Super spændende at høre om dit amerikanske eventyr. Held og lykke med det hele og nu du er i gang hvorfor så ikke gå efter skolens quarterback som i en rigtig amerikansk teenage film. Er sikker på at hans sportsjakke er dejlig varm 🙂

    Jeg glæder mig til at følge med i næste afsnit af dit liv i Tennessee.

Skriv et svar

