Skip to content

Mega nice hytte alligevel…

januar 17, 2011

Det var virkelig som taget ud af en amerikansk teenager-film (som jeg jo elsker). 44 studerende, 32 senge og masser af alkohol. Og så den fedeste hytte, man overhovedet kan tænke sig!

Jep, jeg har været på cabin trip i Smoky Mountains. Og ja, politiet kom forbi, som det jo hører sig til, når unge studerende fester i USA. Vi larmede for meget åbenbart. Jeg var heldigvis på 1. sal, da de bankede på – og tak for det, for ellers havde jeg tisset i bukserne af skræk. Jeg er bare ikke hende, der går over for rødt, cykler uden lygter eller larmer, så politiet kommer forbi. Jeg er ikke et dydsmønster, jeg er bare skide bange for politiet. Vi fik en bøde, så værre var det ikke. Pyh.

Lille Trine. Stor hytte.

Neeej, det er altså pænt her.

Underholdning.

Gåtur på bjerget.

Jeg vil ned!!! Nu!

8 kommentarer leave one →
  1. januar 17, 2011 1:06 pm

    Der ser sgu rigtig fedt ud. Sidder her hjemme i DK og bliver lidt misundelig på alt det du oplever “over there”. Godt du ikke blev anholdt 😉

  2. Lotte Sørensen permalink
    januar 17, 2011 1:08 pm

    Dolly Parton er fra Smoky Mountains! Dollywood ligger ikke så langt derfra, skal du ikke derhen?

  3. januar 17, 2011 4:00 pm

    I har været 44 personer i en hytte. Sikkert med boblebad og pool. Helt sikkert med for få senge. Og alligevel lykkes det dig at vælge de absolut kedeligste billeder overhovedet. Tsk.

    Var der slet ikke nogen, der blev myrdet, som det altid sker, når fordrukne, liderlige unge tager på hyttetur?!

    • januar 17, 2011 4:19 pm

      Haha. Du har ret. Men jeg har virkelig ikke nogen sjove billeder. Jeg havde for travlt med at være møg beruset.
      Nej, ingen blev myrdet. Nogle mistede dog bevidstheden… kan det bruges?

      • Charlotte Ruge permalink
        januar 19, 2011 1:11 pm

        Pas på, det er altid blondinerne, nørderne og de sorte, der bliver dræbt først!!

      • januar 19, 2011 1:42 pm

        Du har så evigt ret! Men jeg overlevede… selvom jeg stadig kan mærke den manglende søvn.

    • Mie permalink
      januar 20, 2011 2:49 pm

      Jeg savner ‘like’-knappen, Jens’ kommentar er sjov!

Skriv et svar

