Skip to content

Puppy Zone

marts 28, 2011

Jeg har været i himlen. Og i himlen er der hundehvalpe.

I Knoxville kan man hver mandag tage til Puppy Zone. Sjældent har mit hjerte svulmet med så meget kærlighed. I den lille ‘butik’ står der tyve tremmesenge fyldt med hundehvalpe i alle mulige størrelser og racer. Du må tage dem op, du må lege med dem i en lille kravlegård, og du må græde salte tårer over, at du ikke kan tage en af dem med hjem! Eller dem alle.

Jeg var fuldstændigt solgt trods efterfølgende svien på arm og hænder på grund af bid- og kradsmærker efter lidt for vild leg med en bulldog-hvalp.

Man er velkommen til at købe en af hvalpene, hvis man vil punge ud med 800 dollars for racehundene. Man må også meget gerne bare komme for at lege med dem. Det har jeg tænkt mig at gøre hver mandag fremover.

Ps. Jeg undskylder for eventuelle brækfornemmelser over et meget sødt og nuttet indlæg.

Nej, hvor er du sød. Og lidt vild.

Nååååå, små sove-hunde.

Skal du lige ned i lommen og med hjem til Andy Holt?

One Comment leave one →
  1. april 1, 2011 9:09 am

    Hi Marie
    Ingen brækfornemmelser her (I hvert fald ikke over dit indlæg). De er da rigtig søde, men $ 800 er da også en slags penge 😉

Skriv et svar

